wamfisk   Erstlich ist das runde Thier/ welches die Nortweden Schwamfisk und Albertus Nahanc oder Ahunum nennet/ gefrässiger/ dann alle andere Meerwunder/ wirt/ kaum gesettigt wie vast es raubt/ es soll auch kein underschiedlichen Magen haben/ derhalben was es frißt/ verkeret sich in feißte/ das es nicht änderst sieht dann wie ein gantzer knoll feißte. Diser Visch wirt über die massen groß/ und so er sich nicht weiter außdenen mag/ würfft er die gefreßnen Visch von jm/ das er leichthin thun kan/ dann er kein halß hat wie die andern Visch/ sein maul steht an dem bauch. Er ist also dick/ das er in der not die feißte haut und fleisch über den kopff zeucht/ wie der Igel/ solches thut er/ wann er sich von den andern Thieren förcht oder besorgt.   - Olaus Magnus, nach: Colin Clair, Unnatürliche Geschichten. Ein Bestiarium, Zürich 1969 (zuerst 1967)
 
 

Fisch

 

  Oberbegriffe
zurück 

.. im Thesaurus ...

weiter im Text 
Unterbegriffe

 

Verwandte Begriffe
Synonyme