ötterduell  DJE PHILISTER ABER NAMEN DIE LADE GOTTES / vnd brachten sie von EbenEzer gen Asdod  in das haus Dagon / vnd stelleten sie neben Dagon. Vnd da die von Asdod des andern morgens früe auff stunden / funden sie Dagon auff seinem andlitz ligen auff der erden / fur der Laden des HERRN / Aber sie namen den Dagon vnd setzten jn wider an seinen ort. Da sie aber des andern morgens früe auff stunden / funden sie Dagon aber mal auff seinem andlitz ligen auff der erden / fur der Laden des HERRN / Aber sein Heubt vnd seine beide Hende abgehawen / auff der schwelle / das der strumpff allein drauff lag. Darumb tretten die Priester Dagon / vnd alle die in Dagon haus gehen / nicht auf die schwelle Dagon zu Asdod. - 1. Buch Samuel, Kap. 5
 
Duell Götter
Oberbegriffe
zurück 

.. im Thesaurus ...

weiter im Text 
Unterbegriffe
Verwandte Begriffe
Synonyme